Steef schreef, regisseerde en produceerde de Testpiet VLOGS voor Brandelli in opdracht van Intertoys. Te zien op youtube.
Nieuw cross-mediaal concept:
Om te beginnen werd ‘Testpiet’ in het leven geroepen. Een opvallende en
even zo aaibare character die overal terugkomt in de campagne. Ten
eerste in het tv- programma ‘Op weg naar pakjesavond’. Het goed bekeken
Nickelodeon programma behandelde in 18 spannende afleveringen de
verwikkelingen van Testpiet en haar pietenvrienden. Testpiet testte al
het speelgoed wat voorbijkwam in de tv serie, en dat is nogal wat. Deze
verhaallijn werd doorgetrokken naar een online video platform waar
Testpiet in een Intertoys filiaal op een grappige manier speelgoed test.
En vervolgens ‘Testpiet Topper’ stickers plakt op speelgoed wat echt
‘top’ is.
Deze stickers en het testpiet concept werden op hun beurt weer doorgetrokken naar alle Intertoys filialen door heel Nederland. De fysieke aanwezigheid van Testpiet bij Intertoys filialen in de Sinterklaasperiode maakte de beleving voor deze jonge doelgroep helemaal af.